Dag Inge Fjeld
Grundighet og orginalitet er stikkordene for Dag Inges foredrag. Han går dypt inn i alle problemstillinger og kommer alltid opp med overraskende og stimulerende vinklinger. I sitt daglige virke på Høyskolen Kristiana eller i hans jobb som rådgiver og partner i BTF Innsikt. Nettopp derfor er han en hyppig og etterspurt bidragsyter på TV og i radio. Som ekspert på amerikansk politikk på NRK Urix, eller på TV2 Nyhetskanalen når markedsføring skal kommenteres. Emnene han dekker er mange, men her er tre eksempler. Ta kontakt for å finne hva han kan hjelpe din organisasjon med.
-Teknologien er i en rivende utvikling. Mennesket er det ikke.
Hvordan utvikler man en virkelighetsforankret strategi i all viraken?
-Hippiekapitalisten Steve Jobs.
Hva kan vi lære om målgruppeinnsikt og strategi fra gründeren som til slutt vant det hele?
-Let it Be og kreativitet I organisasjoner
Etter 51 år fikk verden endelig se det myteomspunnede Get Back/Let it Be prosjektet som The Beatles la ut på i januar 1969. På mange måter blottlegges det her den hellige gral i hvordan organisasjoner som skal prestere kreativt fungerer. Hva er overføringsverdien av dette til en norsk virkelighet? Hva må vi vire om forhistorien til bandet og organisasjonen for å dekode og forstå anvendbarheten av.