Foredrag

Årets Foredragsholder av ANFO

Formidling av fag på en underholdene måte

I vårt arbeid som rådgivere og forelesere har vi opparbeidet en stor base temaer innen ulike områder. Felles for dem alle er at vi evner å sette saken på spissen å begrunne våre standpunkter faglig. Det leder ofte til gode diskusjoner og læring.

Våre to partnere har begge blitt kåret til Årets Foredragsholder av ANFO – forhåpentligvis fordi vi evner å formidle fag på en underholdene måte.

Vi holder aldri samme foredrag to ganger. Alt blir tilpasset den oppdragsgiver vi har og den problemstilling de ønsker å belyse. Vi kan gjøre alt fra en kort introduksjon til hele dager med etterfølgende gruppearbeider.

 

Ta kontakt

NOEN FOREDRAGSTITLER AV DAG INGE FJELD

-Teknologien er i en rivende utvikling. Mennesket er det ikke. 
Hvordan utvikler man en virkelighetsforankret strategi i all viraken?
 
-Hippiekapitalisten Steve Jobs. 
Hva kan vi lære om målgruppeinnsikt og strategi fra gründeren som til slutt vant det hele?
 
-Let it Be og kreativitet I organisasjoner
Etter 51 år fikk verden endelig se det myteomspunnede Get Back/Let it Be prosjektet som The Beatles la ut på i januar 1969. På mange måter blottlegges det her den hellige gral i hvordan organisasjoner som skal prestere kreativt fungerer. Hva er overføringsverdien av dette til en norsk virkelighet? Hva må vi vire om forhistorien til bandet og organisasjonen for å dekode og forstå anvendbarheten av.

NOEN FOREDRAGSTITLER AV JAN BLICHFELDT

  • Absolutt alt du trenger å vite om merkevarebygging på én drøy time! -Omdefinerer det språk vi bruker om faget og gjør det begripelig for alle, uansett nivå. Basert på boken “Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging”. fra ai 2020.
  • Etikk i markedsføring og reklame. Du tror det ikke før du får se det.    -Vi har forbud mot alkohol og sigarettreklame. Og mot å vise biler i terreng. Er dette basert på sunn forskning eller overtro?
  • Reell målgruppeinnsikt – fundamentet for merkevarebyggeren.           -Denne aller viktigste parameter er den mest oversette i markedsføringen. Hva kan du gjøre med det? Ganske mye faktisk!
  • Sverige har IKEA, Danmark har Carlsberg. Hva har vi? -Nordmenn har en inngrodd skepsis til ”fluffy” fag som markedsføring. Det burde vi ikke ha.
  • Hva er egentlig strategi sett med marketingbriller? -Ett ord. En setning. Som uttrykker et løfte. Så enkelt er det.

Ta kontakt

Besøksadresse:

Holbergsgate 19,Oslo

Postadresse:

Theresesgate 44A, 0168 Oslo

Følg oss: